Älä edes yritä mitata pohjallisesi, et saa sitä koskaan oikein. Katso vain minkä tahansa lenkkareidesi mittoja CM- tai CHN-mittoina. Ota sitten nämä tiedot ja etsi kokooppaasta vastaava Yhdysvaltain koko. Esimerkiksi sisäpohjan pituus 25 CM vastaa Vansin kengänpohjan kokoa US 7. Saatat saada eri US-koon eri tuotemerkillä hieman erilaisen mittauksen vuoksi.
Jos valitset väärän koon
Vaihdamme sen mielellämme puolestasi
Koko | Rinta (cm) | Korkeus | Hihan pituus |
---|---|---|---|
XS | 55 | 67 | 55 |
S | 57 | 69 | 57 |
M | 60 | 72 | 59 |
L | 62 | 74 | 61 |
XL | 65 | 77 | 63 |
XXL | 69 | 81 | 65 |
Koko | Reiden sisäpuoli | Vyötärö (cm) | Sisäsauma |
---|---|---|---|
S | 37 | 37-41 | 19 |
M | 38 | 39-43 | 20 |
L | 39 | 42-46 | 20 |
XL | 41 | 45-49 | 22 |
Koko | Rinta (cm) | Korkeus | Hihan pituus |
---|---|---|---|
XS | 47 | 65 | 18 |
S | 52 | 70 | 20 |
M | 55 | 72 | 21 |
L | 57 | 75 | 22 |
XL | 60 | 77 | 23 |
XXL | 68 | 81 | 24 |
Dime on vuonna 2005 perustettu kanadalainen rullalautailuyritys, jonka kotipaikka on Montrealissa. Perustamisensa jälkeen Dime on kehittynyt pienestä kaveriporukasta yhdeksi maailman johtavista skeittimerkeistä. Se tunnetaan humoristisista skeittivideoistaan, skeittikaupan pyörittämisestä, vaate- ja asustemallistojen luomisesta ja ennen kaikkea Dime Glory Challenge -tapahtuman järjestämisestä. Kyseessä ovat ainutlaatuiset skeittikilpailut, joissa keskitytään hauskanpitoon ja viihteeseen perinteisen kilpailumuodon sijaan. Kaikki tämä korostaa heidän mottoaan "huumori ensin, luistelu sitten". Dime tunnetaan puhtaana ja hauskana, ja se on täysin sitoutunut tukemaan skeittilaudan alakulttuuria, mutta sillä on myös laaja ulottuvuus ja vetovoima. Brändiä pidetään yksinkertaisena, helposti ymmärrettävänä, vaatimattomana, mutta silti uraauurtavana ja ainutlaatuisena. Skeittimerkkien kilpaillussa ympäristössä tämä kertoo paljon niiden asemasta. Dimen perustajat ovat Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl ja Alexis Lacroix. Vincent Tsang tuli myöhemmin mukaan taiteelliseksi johtajaksi ja markkinointijohtajaksi. Ensisijaisena tavoitteena oli luoda hienoja skeittivideoita, joissa näytetään Montrealin spotteja, mutta pian Dime tuli ilmiöksi, joka tunnetaan skeittiyhteisön ulkopuolella Virgil Ablohin, Kaytranadan ja Lily Rose Deppin kaltaisten persoonallisuuksien ansiosta.