Koko-oppaat DIME

Miten valita oikea koko?

Älä edes yritä mitata pohjallisesi, et saa sitä koskaan oikein. Katso vain minkä tahansa lenkkareidesi mittoja CM- tai CHN-mittoina. Ota sitten nämä tiedot ja etsi kokooppaasta vastaava Yhdysvaltain koko. Esimerkiksi sisäpohjan pituus 25 CM vastaa Vansin kengänpohjan kokoa US 7. Saatat saada eri US-koon eri tuotemerkillä hieman erilaisen mittauksen vuoksi.

Kokooppaat kaikilta tuotemerkeiltä

Etsitkö eri tuotemerkkiä?

Löydät sen täältä.

Oletko epävarma koosta? Autamme sinua mielellämme

+358 457 396 2785

[email protected]

Eivätkö kenkäsi sovi? Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa ne

Jos valitset väärän koon

Vaihdamme sen mielellämme puolestasi

Mitä koko-ohjetta etsit?

DIME tops - men

KokoRinta (cm)KorkeusHihan pituus
XS556755
S576957
M607259
L627461
XL657763
XXL698165

DIME pohjat - men

KokoReiden sisäpuoliVyötärö (cm)Sisäsauma
S3737-4119
M3839-4320
L3942-4620
XL4145-4922

DIME tops - men

KokoRinta (cm)KorkeusHihan pituus
XS476518
S527020
M557221
L577522
XL607723
XXL688124

DIME

Dime on vuonna 2005 perustettu kanadalainen rullalautailuyritys, jonka kotipaikka on Montrealissa. Perustamisensa jälkeen Dime on kehittynyt pienestä kaveriporukasta yhdeksi maailman johtavista skeittimerkeistä. Se tunnetaan humoristisista skeittivideoistaan, skeittikaupan pyörittämisestä, vaate- ja asustemallistojen luomisesta ja ennen kaikkea Dime Glory Challenge -tapahtuman järjestämisestä. Kyseessä ovat ainutlaatuiset skeittikilpailut, joissa keskitytään hauskanpitoon ja viihteeseen perinteisen kilpailumuodon sijaan. Kaikki tämä korostaa heidän mottoaan "huumori ensin, luistelu sitten". Dime tunnetaan puhtaana ja hauskana, ja se on täysin sitoutunut tukemaan skeittilaudan alakulttuuria, mutta sillä on myös laaja ulottuvuus ja vetovoima. Brändiä pidetään yksinkertaisena, helposti ymmärrettävänä, vaatimattomana, mutta silti uraauurtavana ja ainutlaatuisena. Skeittimerkkien kilpaillussa ympäristössä tämä kertoo paljon niiden asemasta. Dimen perustajat ovat Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl ja Alexis Lacroix. Vincent Tsang tuli myöhemmin mukaan taiteelliseksi johtajaksi ja markkinointijohtajaksi. Ensisijaisena tavoitteena oli luoda hienoja skeittivideoita, joissa näytetään Montrealin spotteja, mutta pian Dime tuli ilmiöksi, joka tunnetaan skeittiyhteisön ulkopuolella Virgil Ablohin, Kaytranadan ja Lily Rose Deppin kaltaisten persoonallisuuksien ansiosta.