Ostokset

Korvausvaatimukset

Saitko viallisia tuotteita? Palauta ne oikein täytetyn reklamaatiolomakkeen kanssa, jonka voit ladata alla. Seuraa vain näitä vaiheita onnistuneeseen valitukseen:

Korvausvaatimusmenettely

  1. Sinulla on velvollisuus toimittaa tavarat reklamaatioon puhdistettuina, ilman epäpuhtauksia ja desinfioituina.
  2. Pakkaa tavarat reklamaatiota varten, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Parasta olisi käyttää laatikkoa (ei tarvitse olla alkuperäinen). Liitä mukaan kopio laskusta ja täytetty reklamaatiolomake, jonka voit ladata täältä:

    Vaatimuslomake

  3. Lähetä pakatut tuotteet osoitteeseemme tai hanki ilmainen palautustarra TÄSTÄ. Palautuslomake on pakollista sisällyttää pakettiin.
    Tärkeä huomautus
    • Huomaa, että järjestelmämme näyttää Yhdysvaltain koot, joten tilausvahvistuksessa ja laskussa näkyvä koko on Yhdysvaltain koko. Niken politiikasta johtuen emme lähetä Nike- ja Jordan-tuotteita Euroopan unionin ulkopuolelle. Poikkeuksia ovat Sveitsi ja Yhdistynyt kuningaskunta. Jos toimitusmaasi perii tulli- tai tuontimaksuja, sinun on maksettava nämä maksut. Valitettavasti emme voi vaikuttaa niihin, emmekä voi ilmoittaa niiden suuruutta. Tullikäytännöt vaihtelevat maittain, joten jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä paikalliseen tullitoimistoon saadaksesi lisätietoja.
    • Suosittelemme tilauksen lähettämistä seurannan ja vakuutuksen kanssa. Säilytä kuitti postimaksusta.
  4. Kun olemme vastaanottaneet reklamoidut tavarat varastossamme, alkaa 30 päivän reklamaatioaika (voi olla pidempi sopimuksen mukaan). Sinulle ilmoitetaan kaikista tärkeistä päivityksistä sähköpostitse tai puhelimitse.

Palautusehdot

  1. Tavarat on palautettava viipymättä heti vian havaitsemisen jälkeen. Jatkuva kenkien kuluminen voi lisätä kenkien vaurioita, minkä vuoksi voimme kieltäytyä korvausvaatimuksestasi.
  2. Kaikkien tavaroiden takuuaika on 24 kuukautta toimituspäivästä alkaen.
  3. Takuuaikaa ei pidä sekoittaa minkään tavaran kestävyyteen. Kestävyydellä tarkoitetaan tavaran kykyä kestää kulumista, kulumista ja rappeutumista, kun sitä käytetään asianmukaisesti ja siitä huolehditaan ottaen huomioon sen käyttötarkoitus, ominaisuudet ja erilaiset käyttötaajuudet.
  4. Jos ostaja vastaanottaa tavaroita, jotka eivät vastaa verkkosivuston kuvausta tai joissa on virheitä, hänen on ilmoitettava asiasta myyjälle viipymättä (enintään 5 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta) sähköpostitse tai puhelimitse.
  5. Jos ostaja saa vahingoittuneita tai viallisia tavaroita, hänellä on oikeus tehdä reklamaatio myyjälle.
  6. Virheenä pidetään tavaran ominaisuuksien muutosta, joka johtuu sopimattoman tai huonolaatuisen materiaalin käytöstä, tuotantoprosessin rikkomisesta tai sopimattomasta rakenneratkaisusta.
  7. Tavaran ominaisuuksien muuttumista takuuaikana ei pidetä virheenä, jos muutos johtuu puutteellisesta kulumisesta, puutteellisesta tai riittämättömästä hoidosta, materiaalin luonnollisista muutoksista, ostajan tai kolmannen osapuolen aiheuttamasta vahingosta ja/tai muusta virheellisestä puuttumisesta.
  8. Vaatimus katsotaan asianmukaisesti jätetyksi, jos palautettu tavara on täydellinen eikä hygieniarikkomusta ole aiheutunut. Ostaja on velvollinen palauttamaan tavarat puhtaina ja ilman hygieniapuutteita. Verkkokauppaa www.ftshp.fi/fi ylläpitävällä yrityksellä Footshop a.s. on oikeus kieltäytyä reklamaatiosta, jos palautetut tavarat eivät täytä yleisen hygienian periaatteita (jotka perustuvat Tšekin kansallisen lakikokoelman asetukseen 91/1984).
  9. Korvausvaatimuksesi, mukaan lukien vian poistaminen, käsitellään 30 päivän kuluessa siitä, kun se on jätetty asianmukaisesti. Valtuutettu työntekijä voi perustelluissa tapauksissa sopia ostajan kanssa pidemmästä määräajasta.
  10. Ostajan on lähetettävä reklamaatiolomake yhdessä tavaroiden ja laskun kopion kanssa seuraavaan osoitteeseen: