Katumuoti ja urbaani kulttuuri ovat kulkeneet pitkän matkan 90-luvun vaatimattomista alkuajoista. Japanin, Euroopan ja Yhdysvaltojen erilaisista paikallisista skeneistä hiphopin, punkin ja skeittauksen nuorisovetoiset liikkeet ovat lopulta tunkeutuneet huippumuotiin.
Tuotemerkit ovat nyt innokkaita tekemään yhteistyötä musiikin ja taiteen ikonien kanssa, jotka johtavat tätä luovaa crossoveria. Asiakkaat seisovat tuntikausia jonossa saadakseen ensimmäisinä omistaa Pharrell Williamsin, Virgil Ablohin ja Tom Sachsin kaltaisten suunnittelemia eksklusiivisia vaatekappaleita.
New Yorkissa, Berliinissä ja Tokiossa toimiva lifestyle-julkaisu Highsnobiety on tämän maailmanlaajuisen ilmiön eturintamassa. The Incomplete ikuistaa brändien tarinat Supremesta COMME des GARÇONSiin. Vaikutusvaltaisimpien suunnittelijoiden ja makutekijöiden rinnalla Highsnobiety nostaa esiin miesten muodin kappaleita ja merkkejä, jotka ovat kestäneet ajan testin.